Hemligt meddeland från Luca

Så här skriver han

Hej brudar,

La ni märke till att det är Lucias födelsedag idag? Hon sa liksom att jag inte skulle berätta för er, för hon vill inte göra något annat än att rädda julen. Dumt jag vet. Men i alla fall, vad säger ni om att ha en överraskningsfest för henne? Kanske någon av er kan göra om sitt Décorrum till ett födelsedagsrum till min lillsyrra?


Visa upp era bästa rum i forumet och kom ihåg... Berätta INGET för henne! Det måste bli en överraskning!

Jag kommer publicera det bästa partyrummet senare kl 15.00. Jag kommer såklart belöna vinnaren med 2000 av mina hårt intjänade hårdrocks goP. Det vinnande rummet kommer vara rummet vi kommer gömmer oss för Lucia i och ropa ÖVERRASKNIIIING när hon kommer kl 16.00 :D Hahah hon kommer bli så överraskad! Tack för att ni ställer upp... Jag är skyldig er en tjänst ;) 

 

 

 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: