1 december

  • Ja som jag tror nästan alla vet om så är det första december idag. Men vad vi på gSm vet än så har det inte kommit någon julkalender, men en del säger 10 eller 12 tiden idag. Men jag är inte säker. Men hoppas får man alltid göra. ;) Hoppas man får snygga kläder eller kanske gp och berömmelse? ♥ Jag tycker själv att det är roligt med julkalender. et drar folk till sajten för många gillar överaskningar.

  • Var det någon mer än jag som såg på julkalendern i morse? Jag orkade inte gå upp så tidigt så jag såg på svt.se/play istället. Jag är nämligen sjuk och då kan man ju passa på att sova så länge man kan. :3 Jag tyckte den var sådär, kanske lite barnslig och så. Men det är ju bara första avsnittet man sett det finns ju 23 st till som man inte har sett än. Jaja detta var nog allt för denna gången. ;)






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: