En riktig stilikon

Det finns många personer på goSuperModel, men en som jag tycker klär sig extremt snyggt är Quenny!
Jag har väl alltid tyckt om det hon har på sig, och aldrig tyckt att det varit mindre snyggt... Men när jag kollade igenom JD bidragen slog det mig, hon har en väldigt fin stil.
Kolla bara på det hon har på sig just nu:
Jag vet inte vad ni tycker, men jag tycker att det är dö-snyggt! ♥
Postat av: Jenkis! :D

Hej jättefin blogg! ^^



// I.l0v3.y0u.2

2011-11-30, 16:27:23 -
Postat av: Elin

Tack finis. <3

2011-11-30, 16:28:40 - URL: http://gobloggarna.blogg.se/
Postat av: Hanniz99

Har haft ungefär sånnadär kläder och hår och smink hade jag exakt samma, för ungefär en månad sedan. XD

2011-11-30, 17:02:48 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: