Intervju - Jing-o-Jang

Jing-o-Jang har valt att ställa upp på en intervju, något som självklart är jätte roligt! Frågorna står med tjock text, och svaren med en snirklig stil.

Kan du beskriva goSuperModel med tre ord?:

Spännande, roligt, bra

Hur länge har du varit medlem?:

2år och nästan 2 månader.

Vad får dig att vilja logga in varje dag?:

Mest mina vänner och alla jag rollar med. Alla som jag har ett band med.

Hur kom du på ditt namn?:

Genom Daoismen.

Vad brukar du lyssna på för musik?:

Det hänger helt på vilket humör jag är på. Lyssnar på alla sorters musik förutom typ hip-hop och folkmusik.

Vilken bok är din favorit?:

Har så många!

Vad brukar du kolla på för tv program?:

Tittar bara på Vampire Diares och Top Model.

Vilken årstid är din favorit?:

Alla utom vinter.

Vad är dit favorit djur?:

Hund.

Vilken mat är din favorit?:

Kina mat.

Tack så mycket! (:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: