Om Oss! <3

Här kommer vi skriva in lite om oss, så ni vet vilka ni läser om bland annat! ♥

Linnéa - Nora00

Jag heter Linnéa & jag är 14 år. Jag friidrottar och dansar. Annars är jag inne på goSupermodel, fotograferar, shoppar och är med mina underbara vänner ♥
Jag är väldigt aktiv på gSm och det är halva mitt liv.
Jag gillar att blogga om både min dag, goSupermodel, musik & andra Nyheter.
Hoppas att du gillar våran blogg och tycker att jag verkar trevlig! :D ♥
Många Pussar & Kramar

Elin - Eliinss
Jag heter Elin & jag är 11 år. Men den 6 december fyller jag 12, så tycker inte att man kan säga att jag är 11 år längre.
(mer kommer)

Emelie - 'Qute

Jag heter Emelie och är 12 år.Föddes då 1 juli 1999.Mona idoler är Justin bieber 1D :)
Mer kommer

Aquiie - Aquiie
Om mig här

Tack För Oss! ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: